Rubrica di segnalazioni a cura della Redazione

Home > News

Indice: ultimi articoli

Open Call for Ideas: FABCARE. Design Anything, Make Anywhere, Care Anyone?

La Open Call for Ideas - FABCARE invita ricercatori, studenti e dottorandi, designer, makers, artisti, ingegneri e innovatori indipendenti a collaborare in gruppo per proporre idee innovative di prodotti open source per l'healthcare, con un reale potenziale di mercato. La scadenza per la presentazione delle proposte è il 25 giugno 2018. - Leggi Leggi

di Redazione FGB, 29 Maggio 2018 Permalink

Open Call for Ideas: FABCARE. Design Anything, Make Anywhere, Care Anyone?

Just Editing: Applying a responsible innovation approach to animal genome editing. Post Doctoral Position.

Applying a responsible innovation approach to animal genome editing project is looking for an enthusiastic and highly motivated postdoctoral researcher to join them on what should be a fun and interesting multidisciplinary project. The deadline for applications is 25 June 2018. - Leggi Leggi

di Redazione FGB, 29 Maggio 2018 Permalink

Call for Application for summer school 'TOWARDS A BIO-BASED ECONOMY'

CALL FOR APPLICATION for identifying two participants in the Summer School 2018 program 'TOWARDS A BIO-BASED ECONOMY: science, innovation, economics, education' September 3rd-8th 2018 who can attend the Summer School without the payment of the related Tuition Fee costs. - Leggi Leggi