Diego Daniele Navarra

Innovation, Risk and Governance
(il suo spazio web nel sito della Fondazione bassetti)

Per la Fondazione Bassetti ha condotto il

Call for comments su Innovation, social risk and political responsibility : Argomenti di Maggio - Agosto 2003

Il Dr. Diego Daniele Navarra (BSc, MSc, Mphil, PhD) è Collaboratore alla ricerca presso il Dipartimento di Sistemi Informatici della London School of Economics and Political Science.

Ha pubblicato diversi articoli ed è intervenuto in una serie di conferenze sui temi della globalizzazione, sviluppo, tecnologia, governance e innovazione.

Tra le sue esperienze professionali, ha lavorato in numerosi progetti di ricerca a livello internazionale tra cui il World Information Technology Forum e sulle iniziative relative alle politiche di innovazione, tecnologia e sviluppo in Giordania (l'argomento della sua tesi di dottorato).

[29 maggio 2006]

Innovation, Risk and Governance
(his web space in the Giannino Bassetti Foundation Web Site)

For the Bassetti Foundation he conducted the

Call for comments on Innovation, social risk and political responsibility : Topics of May - August 2003

Dr. Diego Daniele Navarra (BSc, MSc, Mphil, PhD) is Research Associate in the Department of Information Systems at the London School of Economics and Political Science.

He has published articles and talked at various conferences on issues of globalisation, development, technology, governance and innovation, his research interests.

His experience includes working in a number of international research projects including the World Information Technology Forum and on innovation and technology initiatives in the Kingdom of Jordan (the theme of his PhD thesis).

[29 May 2006]