26.11.06

Continua ... - To Be Continued ...

Il blog "Antropologia dell'innovazione" è migrato nel blog di Cristina Grasseni.

Nel mese di Novembre 2006, infatti, il sito della Fondazione Giannino Bassetti ha avviato un cambiamento di struttura editoriale e grafica.
Una delle modifiche è stata di trasformare l'impostazione dei blog da tematica a nominale, così alcuni, come questo, proseguono la pubblicazione sotto un'altra forma.

Se vuoi leggere i più recenti post di questo blog, vai alla nuova rubrica di Cristina Grasseni.
Se vuoi avere una panoramica dell'evoluzione del sito e della sua nuova struttura, puoi seguirla a partire dalla Home Page.
Se vuoi sapere quali altri blog vi sono nel sito della Fondazione Giannino Bassetti vai alla pagina Indice dei blog.
Se vuoi avere qualche ulteriore informazione sull'attivitā della Fondazione Giannino Bassetti vai alle pagine Cos'č la FGB e Chi siamo.

English version

The blog "The Anthropology of Innovation" has been moved to the blog of Cristina Grasseni.

Since November 2006 the editorial and graphic structure of the web-site of Fondazione Giannino Bassetti has been modified.
One of the changes is the transformation of the blogs structure from a thematic to a nominal classification.
So some of the blogs, like this one, are continuing under another title.

If you want to read the most recent posts of this blog, go to Cristina Grasseni's pages.
If you want keep being informed about the new structure of the site, continue reading from the Home Page.
If you want to know what other blogs are going on in the FGB site, go to the Blogs page.
If you desire to be informed about the many activities of the Fondazione Giannino Bassetti, go to What is FGB and About Us pages.

by Amministratore on 26.11.06 at 19:51 | Permalink |